I.M. - Nastup Dunje Knebl u “Lisinskom”
(Novi List)

Denis Derk - Dunja Knebl: Strah od kloniranja
(Matica Hrvatska Zaprešić; Zaprešićki godišnjak za 1997. godinu)

NASTUP DUNJE KNEBL U “LISINSKOM” - PUTOVANJE KROZ ŽIVOT

Etno pjevačica predstavila se monodramom s pjevanjem na različitim jezicima u kojoj glumi samu sebe

ZAGREB – “Ovo je putovanje kroz moj život”, kratko je opisala svoj prekjučerašnji nastup etno pjevačica Dunja Knebl, koji je, pred stotinjak prisutnih, održala u Maloj dvorani “Vatroslava Lisinskog”. Scenografiju humorne monodrame s pjevanjem na hrvatskom (međimurskom), engleskom, indonezijskom i ruskom jeziku nazvanu “Strah od kloniranja” ili “Zašto sam postala javna pjevačica sa 47 godina”, činili su stolica i stolić na kojem se nalazio sat koji je, kako je sama rekla upozoravao da manje priča a iše pjeva. Uz nezaobilaznu gitaru, te je večeri Dunja Knebl izvela nekoliko skladbi iz bogatog starohrvatskog glazbenog opusa, a pored pjesama “Dobar večer, moja draga” i “Djevojčica ruže brala”, posjetitelji su imali prilike poslušati i nekoliko skladbi iz repertoara Joan Baez, Bulata Okudžave i Burl Ivesa.

Publika je mogla čuti i nešto više o životnom putu ove etno lazbenice koja je, kao kći vojnog atašea, svoj prvi nastup imala s osam godina. Velik utjecaj na nju je imao i dugogodišnji boravak u Indoneziji i Moskvi, što je potkrijepila i izvedbom nekoliko ruskih ciganskih pjesama i indonezijskom narodnom “Buah manggis”, a zahvaljujući utjecaju Florijana Andrašeca, glazbom se bavi još i danas. “Rasprodajom svog života, pjevanjem pjesama na drugim, čak egzotičnim jezicima, želim vas lukavo namamiti da poslušate koju prelijepu staru hrvatsku narodnu pjesmu koju možda nikad niste čuli”, pojasnila je Dunja Knebl, dodajući kako je predstavljena monodrama zapravo isječak njenog života gdje se igra i glumi samu sebe.

Etno umjetnici, koja je 1997. godine nominirana za “Porina”, prekjučerašnjim je nastupom, kako je sama pojasnila, pružena prilika da publici ispriča o svemu onome što je muči u njenom novom životu pjevačice iz perspektive sve više bivše profesorice i prevoditeljice.

(I.Ma., Novi List, 28.01.2000.)